torsdag 1 maj 2008

Arbetets söner

Skulle man sjunga på folkets park i dag men jag kan inte texten även om melodin fanns där i huvudet...

Äldste sonen och hans nya band spelade en massa covers och gjorde det bra... En stolt mamma sken i kapp med solen regnet som bara öser ned.

Då är det skönt att man får sitta inne och vika tvätt innan man drar till huvudstaden i morgon.

Hoppades att få se Landslagsspelaren i aktion vid SM-lag i Örebro, men just idag är det något pucko som har bestämt att det ska visas andra matcher. Kanske blir det bättre i morgon?

I varje fall tillhör jag inte arbetets söner, men väl döttrar...


3 kommentarer:

  1. Har haft paus från bloggvärlden en vecka och det känns som om jag har varit borta i ett år!

    SvaraRadera
  2. Klart du ska va stolt!!!
    Drar du till huvudstaden. Åh!! Va kul!! Eller?! Stor kram till Bästa du!

    SvaraRadera
  3. Miss UD: Åh, jag känner det också som om du har varit borta ett år! Har längtat efter dig! Kram...

    Hilda: Tack för kramen och JA, jag längtar till el Stockholmo. Tja, la la la...En jättekram till dig och familjen också!

    SvaraRadera