lördag 26 april 2008

Vaken väntan

Väntar på att äldste sonen ska komma hem från spelningen och festen. Fixar med naglarna samtidigt och läser bloggarna.

I kväll kom Landslagsspelaren till hembyn och -hör och häpna-lyckades lura ut mig på hundpromenix. Himla trevligt, så jag vill promenera mer i morgon. Vi har ju inte ens börjat få grönt ännu!

Håller jag på att bli galen eller? Där gick vi och diskuterade lagspel och några få brickor (givar) och jag märkte inte ens att jag förflyttade mig... För övrigt har jag redan gått ned litet i vikt, flera kilo faktiskt...

Meja och jag inspekterade min laddade garderob. Där finns det så mycket snyggt och mer är på väg. Problemet är att jag inte har en aning om när kläderna ska användas. På ICA?

Junior klagade idag när det skulle hämtas paket...-"Hur många kläder ska du ha? Vi har ju kläder överallt". Att de enda kläder som faktiskt ligger överallt är hans -naturbarn-nämner han ingenting om. Men nu ska jag faktiskt vänta litet med inköpen, ska ju till Paris snart!

2 kommentarer:

  1. Och i Paris kan man shoppa vill jag lova..... Du har laddat plånboken va? Det behövs en megasuperladdad plånbok när man är i Paris...... (en som vet)

    SvaraRadera
  2. Ladda plånboken och ladda plånboken... min mamma ska följa med ;-)) Härligt med shopping, men ärligt talat tror jag att vi kommer att få fullt upp med Eurodisney som är det egentliga målet med resan...

    SvaraRadera