onsdag 14 maj 2008

Om Madame frågar är det bäst att svara

I det gubbvälde som är min lokala bridegeklubb har jag lyckats vara en profil under många år, en pengatant. Jag har skött mina åtaganden klanderfritt liksom en amerikansk brevbärare, come rain, come shine!

Nu har gubbarna lyckats ignorera Madames frågor under den senaste månaden... Man frågar sig om de inte har begripit att jag har ett speciellt släktskap med Fantomen...

Nu ska jag bara trumma litet till Guran så kommer snart Fantomen på sin vita springare Hero...

Nej visst ja, han finns ju bara i seriernas värld! Madame får klara sig själv och med litet hjälp från vännerna ska det säkert gå bra!

3 kommentarer:

  1. Det är klart att det kommer att gå bra. Du har oanade resurser inom dig. Girlpower....

    SvaraRadera
  2. Tack för att ni håller på mig! Snart vet jag knappt om jag håller på mig själv, men det gör jag väl?!

    SvaraRadera