torsdag 15 maj 2008

Uppladdning eller urladdning?

Kollegorna och jag ska ju ut och åbäka oss i eftermiddag, men min uppladdning har varit sådär.

Junior ansåg att han nog inte hade sovit inatt och därför inte behövde kliva upp i morse. När han väl klev upp gick allting med mesta möjliga gnissel, besvär och diskussioner, varför vi slutligen missade bussen med gott och väl 10 minuter. När jag skjutsade honom till skolan var jag ganska irriterad. Hade jag varit rökare skulle det ha gått åt några cigaretter för att kväva den känslan, nu fick jag svära litet istället, det fungerar tydligen också.

Det blir med andra ord spännande att se vad jag har lyckats packa inför tjejruset...

4 kommentarer:

  1. Surt.
    Hoppas det går bra och tur att du inte röker då :)

    SvaraRadera
  2. Det hoppas jag också! Visst är det tur att jag inte röker. Det gör väl inte herrn heller?

    SvaraRadera
  3. Hehe nej. Jag blir sugen på en cigarr ibland men köper aldrig. Tycker bara att det ser gött ut att sitta med en stor cognac och en cigarr =)
    Lycka till igen om du inte är klar med rusandet!

    SvaraRadera
  4. Beerbelly: Visst ser det gott ut! Men cigarr smakar inte så gott tycker jag...faktiskt inte cognac heller! Kram!

    SvaraRadera