onsdag 11 juni 2008

Hurra, hurra, hurra...

Vad är det för en dag? Jo, det är bloggens födelsedag...

Ett år av stora förändringar är över. Det var för ett år sedan som Madame, inspirerad av den stora bloggerskan Loppanlej, lade upp sitt allra första inlägg. Det var där som Madame gjorde "misstaget" att outa sitt planerade rökstopp, som hon sedan var tvungen att fullfölja.

Den som ser Fantomens ansikte, dör en fasansfull död. Om ni faller döda ner, så är det Fantomen som syns här nedan... Om ni överlever så är det endast Spader som visar vem hon är!

4 kommentarer:

  1. Jättegrattis till bloggen och välkommen "ut". En väldigt bra dag att fylla år på måste jag säga. :)Ser ut som att madam ska på fest av det större slaget på bilden till höger.
    Ha en härlig dag i Huset vid älven.

    SvaraRadera
  2. Grattis på årsdagen. Starkt och bra gjort att sluta röka också. En av flera positiva effekter med bloggen hoppas jag.
    Ha en superdag!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Hipp Hipp Hurra till spader och fina bloggen!! Bilderna är jätte fina, du är en tuffing!

    SvaraRadera
  4. Choklad: Är en liten fegis, men bilderna försvinner ju snart nedåt i bloggen! På bilden till höger var jag på väg till studentbalen för några veckor sedan. Ha det härligt själv!

    Beerbelly: Tack för gratulationerna! Bloggen har varit hur positiv som helst för mig, hoppas att din också funkar så!KRAM!

    Loppis: Hur mycket tack som helst för att du finns! Visst var jag tuff, blir förvånad själv!

    SvaraRadera