söndag 29 juni 2008

Lördag, lördag igen

Kanske hann lördagen gå över i söndag innan inlägget påbörjades...

Spader Madame har tillbringat sin lördagskväll vid datorn medan Junior frossar i Crocodile Dundee-maraton.

Bloggar och shoppar...

Bestämde mig för att ändå ge "I´m your queen"-blusen från Nanso ett ytterligare försök. Den var slut hos Wardrobe men för mig, Spader Madame, skulle väl inte spelet vara slut redan?

I timmar har jag dammsugit de svenska internetbutikerna jag har kunnat hitta. På Tradera -intet nytt under solen. Men sedan -Heureka -jag fann Nansos sortiment i Finland!! SALE!!!




Så nu finns dessa plagg snart i en garderob nära mig!

4 kommentarer:

  1. Spader Madame är lika smart som fantomen. Henne drar man inte vid näsan minsan.

    SvaraRadera
  2. Nej, nu måste jag ju spela mycket kort i Örebro så jag hinner lufta alla mina kortspelsgodingar ... månntro om jag ska spela litet poker också? Fantomen släng dig i väggen!

    SvaraRadera
  3. Nanso är inte det tantkläder?!
    /Bridget

    SvaraRadera
  4. Bridget: Din rackare, klart att det är tantkläder...är ju 40+... Kalla mig för Rut
    ;-))

    SvaraRadera