lördag 28 juni 2008

Choklad

Hon bloggar inte frenetiskt, utan mer så där moget övervägt. I mitt liv har hon tagit platsen som orakel...Kvinnan är galet träffsäker när det gäller shopping och matlagning- och ta mig faen- motion. När damen i fråga tröttnar på juridiken/musiken kan hon få starta ett söndagsmagasin...

Jag har shoppat kryddor, jag letar Wii Fitness (slut överallt på nätet), jag har hittat mitt sko-mecka, jag vill gå på museum -ok men bara litet grand-jag har inte flippat ut helt, jag har lackat mina långa naglar rosa...

Choklad i kvintcirkeln, du äger...

2 kommentarer:

  1. Men oj jisses vad jag rodnar. Hela stolpen är röd och rörd blir jag också.... Var är näsduken när man behöver den?
    Tack söta du för det fina inlägget. Jag vet inte vad jag ska säga. (Rodnar igen)
    Det här är ju det finaste någon sagt om min blogg. Jag blir verkligen, verkligen jätteglad.
    Tusen tusen tack.

    SvaraRadera