lördag 5 juli 2008

Blixtrapport

Från verkligheten i Huset vid Älven...

Saker som händer:
  • Motion (jo jo, det kommer en avslutning i augusti)
  • Bad med Junior en masse
  • Tvättande
  • Vuxna och ungar i en härlig röra
  • Saknad av äldste sonen
  • Myggbett, bromsbett och solsveda

Saker som anlänt via skilda vägar:
  • Kläder från Finland
  • 50 tums platt-TV med Mamma
  • Diverse plagg via Barkarby Outlet
  • 20 nya välbehövda klädgalgar från IKEA
  • Sex (6!) par skor via postorder och Outlet
Jaja, bilder kommer när det regnar...Just nu utnyttjar vi det faktum att såväl solen som Mamma är på plats!

5 kommentarer:

  1. Det var mycket på en gång. Ha det så underbart, mitt i verkligheten. Kram

    SvaraRadera
  2. Det var inte lite det :)
    Kul med fet tv. Avis att du slår min med 4" ;)
    Barkaby outlet är det mycket bra där eller? Jag har funderat på att åka dit en sväng på vägen till lillbyn.
    Bra at utnyttja värmen. Här är det tyvärr redan kallare.
    Hoppas ni har det bra i helgen!

    SvaraRadera
  3. Att hålla jämna steg med en shoppande spader madame är inte det lättaste!

    SvaraRadera
  4. Cicki: Full rulle! Kram på dig!

    Beerbelly: Allt för att bräcka vet du! Jag gillar Outleten skarpt, klart du ska åka dit. Massor av andra affärer runt omkring också + IKEA... Kan man begära mer av livet? Hoppas att du har det semestergött!Kram...

    Miss UD: Det ska inte vara lätt heller!! Men TV:n fick jag av världens bästa mamma! Snart, snart ses vi! Kram!

    SvaraRadera
  5. Jösses! Det låter underbart! Och JAG ser fram emot bilder!!!

    SvaraRadera