måndag 7 juli 2008

TV?

Nu kanske du tror att jag har fått en ny kärlek, att jag har övergivit bloggen bara för jag har en ny TV?


Låt mig bara få försäkra att så inte är fallet! En ny TV ställde bara saker och ting på sin spets.

När den nya TV:n gjorde sitt intåg i mitt hem och regnet kom var klockan slagen för ... STÄDNING.

Det kan man verkligen kalla för vardagsmotion. Visserligen syntes det inte på vågen, men å andra sidan i Huset vid Älvens övriga delar. Spader har ramlat i säng flera kvällar nu!


Spader Madame + Bloggen = Sant

4 kommentarer:

  1. Usch prata inte om städning. Det är inte kul. Men ibland måste man ju tyvärr. Försöker ignorera det och hoppas att sambon till slut känner sig manad.....:-)

    SvaraRadera
  2. Fint skåp som tvn står på.

    Ska vi försöka ses då om.. tre veckor. Kommer hem på kvällen på fredagen från fjällen.

    kram

    SvaraRadera
  3. ...Och tänk såååå skönt det är när det är nystädat!!!Mumma för själen!!

    SvaraRadera
  4. Cicki: Städa bör man annars...nej man behöver inte...men jag ska ha mycket gästumgänge framöver så...

    Miss UD: Vi äter lunch någonstans Yes??? Lördag!!! Junior är med så att han kan rusa runt ute sedan är nog skitbra!!! (Skåpet är ett auktionsfynd - 300 kronor eller nåt) Spader är som en dammsugare även på auktioner!

    Hilda: Så luktar det mumma också! Sedan är det lovligt att bada i timtal...

    SvaraRadera