torsdag 28 augusti 2008

En mystisk man...

När Spader hunnit dryga 6 kilometer på 10-kilometersrundan var hon litet seg i benen... Då rullar en charmerande man på motorcykel upp intill Madame och ropar "Längre steg och oftare!" Det var Spaders bridgekompis Mudde som antingen är en bloggläsare eller har blivit skvallrad för av Landslagsspelaren! Men tänk om det hade varit en sådan där farlig MC-kille, då hade Spader kunnat bli tvungen till att stega i litet oftare... Men Mudde, han är bara snäll, fast retsam!

3 kommentarer:

  1. 1. Vad du är duktig som är ute och springer *Stjärna i träningshimlen*
    2. Det är verkligen inte snällt att retas med folk som är ute på springrunda. Fy på dig Mudde.

    SvaraRadera
  2. Tack för min stjärna! Jag är allt riktigt stolt, men ännu märks inget på vågen! Fy på sig Mudde...ska jag bita honom i benet? KRAM!!

    SvaraRadera
  3. Uuuu det där lät lite läskigt till en början. Men nu kan jag andas ut. Ingen har alltså kidnappat spader Madame och rymt i väg med min älskade bloggvän. Tur!!

    Ha det härligt i stan!

    SvaraRadera