måndag 11 augusti 2008

Lovat är lovat!

Hurtis, Spaders eget idrotts-och motionsorakel lovade, på heder och samvete, att mina promenader ska fungera för att jaga bort de överflödiga kilon som satt sig runt magen!

Om det inte fungerar så ska jag prova med voodoo...men inte på dig heller Hurtis, på magen...

Annars har jag jagat så mycket kilon som jag orkade idag...sex kilometer mellan regnskurarna. Varför just sex kilometer, undrar den vakne läsaren. För att jag vill ha många besökare på bloggen, svarar Spader. Eller så kan det kanske vara för att det blev en lagom runda som verkade bra på Funbeat...inte vet jag.

2 kommentarer:

  1. Ojojoj, jag som började bli orolig. Till saken hör ju att inte stoppa för mycket socker(cider) i den lilla (det menar jag) magen... Håller du det, håller jag mitt!//H

    SvaraRadera
  2. Jag lovar...cross my heart and hope to die! Ingen mer Cola på lunchen och endast en placebosked i kaffekoppen!!! KRAAM!!

    SvaraRadera