torsdag 4 september 2008

OJ!

Eller hurra, yippey eller kanske bara "Där satt den!"

Världens coolaste Hilda har nominerat Spaders blogg till en utmärkelse. Spader väcker Junior, ringer till Mamma och ropar ner till den äldste sonen att hon regerar. Visserligen tillsammans med andra, men ändå.

Enligt motiveringen ska språket vara något annorlunda. Spader tittar igenom de senare inläggen och inser att den språkliga ekvilibristiken har changerat en aning, varför hon härmed lovar bot och bättring.

Återkommer med egna nomineringar när Spader inte flämtar och ojar sig över 20 minuters cyklande på träningscykel. Spaders hjärna är nämligen fullt upptagen med att upprepa mantrat, muskler väger mer än fett. Om man säger något tillräckligt ofta blir det sant, eller hur? För övrigt har Spader hunnit med 40 minuter Wii fitness. Oh so funny, men Spader var tydligen litet "otrimmad". Brädan var litet snorkig tycker jag!

6 kommentarer:

  1. Spader: Ha ha ha ha changserat??? Nej knappast. Du har ett imponerande språk, det är bara jag som måste vässa hjärnhalvorna lite emellanåt....

    Och muskler väger mer än fett. Det kan inte va på nåt annat sätt. Det är därför jag ska till Mallis vet du, tyngre än någonsin!! He he....

    SvaraRadera
  2. Jättegrattis till nomineringen! Den är du värd.

    Va va va vad menar Wiibrädan med att vara snorkig? Den ska passa sig så att jag inte kommer och ger den en omgång på juridiska. Fast jag tror att den kommer att bli snällare ju mer du använder den. Den är helt enkelt sur för att den inte fått komma till använding tillräckligt mycket sedan den lämnade fabriken och det är visst så dom funkar dom små rackarna. Dom VILL inget annat än att man använder, använder och använder dom. :)

    SvaraRadera
  3. haha hittade hit genom Hildas blogg.
    Här måste jag kolla runt.

    SvaraRadera
  4. Choklad: Tack goding! Jag hoppas verkligen att den blir snällare och jag lovar att använda den ofta... Fast alltså, nu måste det börja synas...

    Lynette: Du är så välkommen hit till min galna värld! Jag ska kika in hos dig senare också!

    SvaraRadera