onsdag 24 september 2008

Ruter och träningen

Fröken Ruter undrade litet om träning i går. Hon har tydligen gått med på Funbeat och läst vilken mängd sporter som kan tränas. Eftersom jag varken kan något om karlar, kärlek eller erotik så var hon övertygad om att jag skulle kunna hjälpa henne med detta ämne i alla fall, men jag är tyvärr tvungen att skicka Ruters frågor vidare ut i bloggosfären.

Spinning: är inte det när man känner sig snurrig efter att ha tillbringat en hel kväll drickandes öl eller cider, alternativt åkandes karusell? Hur många kalorier bränner man då på en två-timmars bar-runda?

Body Attack: Trodde det var en seriös jakt efter karlar på samma barrunda, men det ska tydligen vara någon motion…

Nei Kung: Hur skiljer sig den sporten från Hej Knekt?

Pingis: Heter det inte bordtennis?

Partner Stunt: Är inte det när din bridgepartner hittar på något innovativt, som oftast slutar i en katastrof? Cheerleading… en sport för Ruter?

Plankan: Ja, men jag var ju bara tolv år…

Pump: Ruter rodnade här, inte vet jag varför…Likaså när hon läste handklämma!

Mental träning: Que?

I kommentatorsfältet nedan är det fritt fram att lämna förslag på sporter lämpliga för Ruter…Förklara gärna hur de går till!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar