tisdag 23 september 2008

Spader och blogg-krisen

Spaders blogg suger - även om inte Spaders liv gör det!

Bloggen gick från en "depp- och sluta röka-blogg" till en "mode/shopping-blogg "(ja, jag vet att det var en mild överdrift, kanske till och med en vild överdrift, men WTF, jag försöker göra en poäng här) till en "jag är så djävla lycklig för att jag får gå och jobba-blogg" för att landa i en "Spader-träningsnarkomanen-blogg". Glömde "bad-bloggen", som pågick någonstans där mitt i mellan.

Finns det inga dråpliga situationer kvar? Nej, några "livskriser" tänker jag fan-i-mig inte be om, jag har haft så det räcker och blir över! Händelser i vardagen... Men händ något då! Gärna något som är möjligt att skriva om på bloggen.

Spader -träningsnarkomanen har just knatat en mil i semi-spenaten. Dags att ringa Fröken Ruter för att höra om hon har något kul på lut!

2 kommentarer:

  1. Spader äger minsan och kommer hon med till GBG för att springa varvet då i maj? Då tycker jag att vi tar en öl på kvällen. Om vi orkar. Det är sååå jobbigt. Man blir helt utslagen.

    SvaraRadera
  2. Alltså, det där varvet är litet väl långt och jag gillar ju inte ens öl! Kan inte jag få vara med och heja, bära vattenflaskor och överdragskläder och sedan dricker vi cider (och öl då)? Du är en goding Miss UD!!

    SvaraRadera