måndag 29 september 2008

Spader och kjolen...

Spader var i Sveriges huvudstad i helgen... Ler litet grand när jag tänker på det...

Kjolen som bars under lördagen börjar få svårt att sitta kvar uppe utan skärp. Den glider helt enkelt ned. Fröken Ruter hävdar att kjolar bara ska lyftas upp, men hon är ju så tokig den där Ruter. Spader själv ska både köra Boxersize ledd av världens bästa Hurtis och Linedance tillsammans med Meja i kväll.

Snart får Spader satsa på hängslen! En helt ny garderob ligger förmodligen i pipelinen samtidigt som Spaders hekton smälter bort.

4 kommentarer:

  1. Visst är det härligt! Du är så otroligt duktig raring. Snart vill vi se bild på den nya Spader madame!

    SvaraRadera
  2. Roligt att du tycker det är dags! Se nästa inlägg!!

    Jag känner mig faktiskt litet duktig... men det är du också!!! Tänkte på dig när jag knatade runt i höstsolen denna underbara söndag i Stockholm! Avundsjuk!!

    SvaraRadera
  3. Vad härligt. Grattis. Det är ju roligare att köpa nya kläder för att de gamla blivit för stora. Tvärtom är inte kul, det kan jag intyga....:-)

    SvaraRadera
  4. Tack Cicki! Ja, ännu så länge behöver inte garderoben bytas ut...men om några månader till så kanske det behövs sorteras ut litet grejer!!! Jo, jag fick också köpa större förra året!

    SvaraRadera