måndag 1 september 2008

Spader planerar

Idag måste vi handla säger äldste sonen... Men Spader är så konstigt trött och ska ändå på Linedance för första gången ikväll. Imorgon -ett lunchmöte som är totalt avglömt som kommer att sabba lektionstid. På torsdag -ett läkarbesök i lasarettbyn med Junior, som också kommer sabba lektionstid... Junior har dessutom två utflykter i veckan, med matsäck så klart! Åhh vilken favoritsysselsättning... Ett litet föräldramöte för Juniors klass och - oh no -jag måste själv bjuda in till ett!

Vilken tur då att jag också har lyckats anmäla såväl Junior som mig själv till det lokala löploppet i helgen...Motionsklassen för mig, men ändå!! (Jag frågade extra om man fick . Det tyckte killen som jag anmälde oss till var väldigt roligt!) Efter loppet ska jag gå med Loppis och övriga kollegor på Malin Jonssons skivsläpp!! Som ni ser så tror jag på att det ändå kommer att bli helg igen! Så Malin -livet är kanske upp och ner, men nog är det väl mest upp, eller hur?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar