måndag 1 september 2008

Spader inom fyra väggar

Med Meja att hålla i handen (vilken tur!) så har Spader bevisat att hon har två vänsterfötter.

På vårt 90-minuterspass har Spader säkert dansat 30 minuter. Resterande tid har hon försökt hinna med i alla konstiga steg, kickar, vaggor och turer - eller kanske shufflar!

I bridge finns det också en del fyrkantiga tankar. Här heter bordens kanter Nord-Syd-Öst och Väst. I lindedance roar man sig med att dansa mot väggar -nej, det är ingen som har lyckats trycka upp Spader mot någon sådan, för övrigt var där bara kvinnor! Här verkar man dock mer inspirerad av filmernas stridspiloter, även om det inte finns några banditer klockan 12 eller 6!

När jag hade varit hemma en kvart ringde Meja! Vilken tur -dansen fanns på Youtube. Här ska övas kan jag lova!

Spader Madame ger er Big Love!

5 kommentarer:

  1. Spader Madame har ett tempo få klarar av att hänga på! Spader ska ha kredits för det!

    SvaraRadera
  2. Miss UD:s ord boostar Spaders ego! KRAM!!

    SvaraRadera
  3. Jag kan gärna ställa upp att filma Spader och Meja under en dans så att ni också får lägga upp det på Youtube :-) Noterar även sydstatsflaggan på detta klipp, är det så att Maja och Spader behöver rekvisita så kan jag gärna låna ut den som jag har ute i ladan :-)
    .

    SvaraRadera
  4. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  5. Äntligen! Jag har drömt om att bli en filmstjärna i hela mitt liv... Det blir Meja och Buster Keaton som gör succé då...

    SvaraRadera