onsdag 10 september 2008

Spader -problemlösaren

Spader ville få upp Youtube på sin stora TV. Spader har Youtube på sin stora TV! Lösningen?

Spader tog två saker hon redan hade: Trådlöst nätverk och Wii. Simsalabim. Det enda som behövde införskaffas var en webläsare för 50 kronor. Här ska dansas linedance och tittas på Bridge från Kina. Samtidigt!! Det är härligt att kunna förena nöje med nöje...

Vem som kom på idén? Det gjorde Spader själv- under en dj-la promenad! Man måste tydligen också förena nytta med nytta ibland!

4 kommentarer:

  1. Listigt :-)
    Vilka kvaliteer du har.Som jag sa...flera Spader skulle främja folkhällsan :-) Kram på dig hoppas att du får en bra dag.

    SvaraRadera
  2. D-ja promenad???!!!!

    Förresten passerar jag Spader när jag tar den vanliga promenaden hos mamsen och pappsen.

    SvaraRadera
  3. Spader är så himla klok och teknisk. Jag bugar mig av vördnad.

    SvaraRadera
  4. Smina: Jag är snart både listig och stark? Kram själv!

    Miss UD: Promenader är inte vidare kul, nope... Miss UD,du ska inte passera mig, du ska hälsa på, snart!! Cider däremot, det är roligt det!

    Cicki: Ja, jag är jättesmart faktiskt...teknisk??? nja... OK då, teknisk också! Cicki är inte så dum själv!

    SvaraRadera