lördag 20 september 2008

Vilken lördag...

Dagen i punktform:
  1. Trött tonåring
  2. Trött 7-åring
  3. Trött Spader
  4. Sur tonåring
  5. Sur 7-åring
  6. Lirkande Spader
  7. Lat tonåring
  8. Lat 7-åring
  9. (Lat Spader)
  10. Sur Spader
  11. Lat tonåring
  12. Uppkäftig tonåring
  13. Tjatande Spader
  14. Uppkäftig tonåring
  15. Förbannad Spader
  16. Sur 7-åring
  17. Spader med huvudvärk
  18. Liggande Spader
  19. Städande tonåring
  20. Matlagande Spader
  21. Smörande tonåring
  22. Barnvaktande tonåring på höstmarknad
  23. Munkköpande tonåring
  24. Spader med huvudvärk
  25. Kaffedrickande och munkätande Spader
  26. Glada barn
  27. Glad Spader
Det finns fortfarande en princesstubbe i kylen. Spader längtar efter en kram! Nu ska jag strax se på bridge från Italien...

2 kommentarer:

  1. OJ Låter som lördagen började ganska..... surt. Skönt att det löste sig och att alla blev glada på slutet.
    Hmmm det där med munkätande nära och kära.... du och min man....han ÄLSKAR munkar. Ibland äter han flera i veckan (men är ändå smal som en pinne den rackaren). Vill du ha med hål eller fyllning? Ska jag äta munk vill ja helst ha med hallon eller vanilj, annars får det gärna vara nått annat för min del :)

    SvaraRadera
  2. Hej Choklad: Nja, jag tror egentligen att jag vill ha en klassisk fylld äppelmunk med mycket socker. Nu fanns det munkar på marknaden så äldste sonen köpte chokladdoppade... det gick väl an!
    ;-)) "Fick" bara äta en, man vill ju bli litet smalare....

    SvaraRadera