söndag 5 oktober 2008

Men hallå!

Nu har jag gått upp klockan 05.00 två dagar i rad, men inte visar man några Sverigematcher då. Inte någon annan gång heller. Nu står mitt hopp till att matchen mellan Sverige och värdnationen Kina klockan 11.10 visas, annars kommer jag att skicka Surtant Klöver till Kina. Det orkar man inte med där borta. Hon ska för övrigt få ta ett snack med mannen med mod som befinner sig på andra sidan jorden. Han trodde väl att han gick säker...

Har bett äldste sonen fixa frukost så man väntar litet grand. Junior ska på kalas på badhuset, men först ska allt blått omsorgsfullt tvättas ur håret. För närvarande kollar jag på Fantomerna från Italien. Det har hänt att de har ryckt ett och annat kort i rätt ordning. Men nu vill Spader se Landslagsspelaren i aktion...

UPDATE: Det verkar som om Surtant Klöver får stanna hemma i Sverige... Matchen ska sändas!!!

8 kommentarer:

  1. Tror att det var tur för Kina att Surtant Klöver slapp åka. Kanske en fördom men jag har fått för mig att i Kina så är man inte så arg av sig för att visa hänsyn och respekt. Om det nu är så är det tur att inte jag bor i Kina för vad hade hänt då?!?!? Färesten så är ordningen återtälld efter allt post trassel. Är säker på att det inte hade gått lika kvickt om jag inte tagit ton lite här och där:-)

    SvaraRadera
  2. Då är det bara att hoppas att matchen gick bra. Här är det mer cykling som har intresserat..;)

    SvaraRadera
  3. Mycket sporter här för båda fröknarna....

    SvaraRadera
  4. Smina:Om du hade hållit på och höjt rösten i Kina = Sing Sing minst...

    Loppis: Cykling är också en bra sport... Matchen gick åt helvete men Landslagsspelaren lirade vackert i alla fall!

    Miss UD: Allt detta sportande...tur att du lärde mig om cykling...hoppet lever... När kommer du och hälsar på?

    SvaraRadera
  5. Hej Goa Spader, Flip-flop Hilda tittar bara in en sväng för att krama om och säga hej!!har saknat dej!

    SvaraRadera
  6. Åååhhh - Härliga Hilda! Har du nu äntligen återvänt från den lilla ön där det ligger turister och latar sig i solen? Jag har saknat dig också!!!

    SvaraRadera
  7. Hummm men Spader hur menar du nu??? Menar du Sing Sing på KTH ??? Nej då jag är inte så dum som det verkar :-)

    SvaraRadera
  8. Smina: Skönt att du inte är dum...

    SvaraRadera