onsdag 1 oktober 2008

Spader får mail

En bridgelärare, som jag för övrigt blev presenterad för i Örebro i somras, har tydligen inte förstått att jag inte upplever mig som särdeles orutinerad vad gäller bridgespelet. Han höll igång mig i fjol och han gör det igen!

I stället för förlåt, som i sammanhanget hade varit mycket passande, så lyckades han få fram, -"Ja, du ser ju intressant ut..." när vi träffades. Spader tyckte inte att han såg lika intressant ut...

Nu skickar han mail igen:

Hej!

Nu är det dags för den årligen återkommande bridgehelgen på Såstaholm den 15-16 nov.

Nytt för i år är att jag satsar ännu mera på workshops, som jag tror och hoppas är givande.

Jag lägger också in en lunch på lördagen, så att vi kan spela med mätta magar i år!

Eftersom jag är i Kina och spelar OS (åter 19 oktober) kan Ni nå mig per mail xx@hotmail.com om Ni har några frågor.

Välkomna med anmälningar!


Låt mig säga så här. Det är tur för den här mannen att planet till Kina redan har lyft!

3 kommentarer:

  1. Det är bara för att du är tjej, har mött nalle, men är tydligen inte upptagen på hans lista över "potentiell betalare " de gäller o va rättkönad seru, då slipper man track.

    SvaraRadera
  2. jaja du blir väl rutinerad så småningom. hehe




    rattsman

    SvaraRadera
  3. Anonym: Jag har också mött mannen i fråga... låt mig säga att han hade bråttom från bordet...var på vippen att fråga om han skulle lära mig sånt!

    Så du är av rätt kön då;-))Jojo, där ser man...

    Rattsman: Ja, jag är väl så ung och oförstörd!! (Tydligen inte tillräcklgt ung för Upmark då!)

    SvaraRadera