onsdag 3 oktober 2007

Trakasserier

Minns ni den diplomerade bridgeläraren? Han lever fortfarande, för vi har inte träffats ;-) Han vet tydligen inte att jag var på Yasuragi och tränade Kendo. Ninja Spader Madame är inte att leka med. Nu har han skrivit fler mail!

Hej,
För ett tag sedan skickade jag inbjudan till Såstaholm 10-11 november. Eftersom det kommit in förfrågningar ang. om man skippa övernattningen, alt. middagen finns det nu möjlighet till detta. Tre prisalternativ kan man nu välja på.
Hjärligt välkomna!
Har du frågor, skicka gärna ett mail.
Bridgehälsningar
NN


Bridgeläraren har nu fått ett personligt svar i stället. Spader Madame hade inga frågor, men väl en uppmaning/stark önskan:

Hej N!
Blir jätteglad om du inte vill ha kvar mig som mindre rutinerad i din mail-lista, vi måste tänka på mitt blodtryck!
Bifogar en länk till anslagstavlan, du kanske inte läser den så frekvent?
xxxxxxxx
Spader Madame


Det har nu varit tomt med mail från NN i fem dagar och jag klagar egentligen inte, men kanske en ursäkt vore på sin plats? Middagen var ju det enda som jag var intreserad av, ta bort den och det blir bara skräp kvar. Mindre rutinerad -jag har spelat bridge i mer än halva livet och jag är inte direkt purung. Somliga, t ex kidsen i skolan, skulle kunna kalla mig för gammal hagga, men vad vet väl de om livet?

Henrik skrattar väl ihjäl sig i sin himmel nu, går det förresten om man redan är död!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar