söndag 26 oktober 2008

Söndag -en hel dag

Esset ringde innan kortspelet och Spader svarade på 0,01 sekunder. Ett leende i luren frågar om Spader väntar "by the phone". Sanningen är att Spader kollar Wardrobes höstrensning och därför är på hugget! Eftersom det klickades hem en del plagg så måste Spader kompensera litet. Söndagens schema består därför av:

  • Promenad: 10 kilometer
  • Tvätt: Antalet maskiner känns oändligt...
  • Matlagning: Ungarna behöver skämmas bort litet.
  • Dammsugning: Huset vid Älven har stora ytor.
  • Packning: Örebro för operering i morgon (Junior)!


Men den här koftan är väl värd litet slit?



3 kommentarer:

  1. o ja den var super snygg :-) Passar Spader som handen i hansken. Säkert finns redan en sko som passar strålande :-) I går så började jag lägga ut krokar hos skräddaren för att få uppsytt lite snyggt i skinn. Får se vad det kan bli :-) Något som tål att rocka i är tanken.

    SvaraRadera
  2. I fredags var jag på "Malungsmålet" och lyssnade på en av dina avkommor. Snacka om spelglädje i det gänget! De var helt suveräna. Det bådar gott för framtiden. Sträck på dig och var en stolt mor!

    SvaraRadera
  3. Smina:Finns flera skor till denna, du har fattat precis! Klart att du ska ha rockiga kläder, helt rätt goding! KRAM!!!

    Rosa damen: ÅÅÅ det var roligt att du tyckte det - jag har hälsat honom det...men han gnällde litet på ett öppet fönster och gitarrer som då blir ostämda. Jag sträcker på mig!! Tack!

    SvaraRadera