måndag 3 november 2008

Spader efter lovet

Kidsen har varit lediga. Nu är de tillbaka i skolan med full kraft och flödande entusiasm. Spader lägger ned stor kraft på att förklara knepiga ekvationer och avancerade funktioner. NOT!

Spader får kämpa för att hålla klassrummet någorlunda funktionsdugligt gällande ljudnivån och arbetsförmågan. Det ritas gubbar och dricks läsk, men allt socker verkar missa sin funktion. Ingen har fått någon snabb energi precis!

Ingen boxersize idag eftersom det ska dansas extra mycket Linedance. Big Love heter dansen. Morgondagens kvällspass med gymnasiemässa var totalt bortglömd och det måste göras två nya prov till samhällekonomikursen. Jobba, jobba alltså. Det är i och för sig bra för då brukar veckorna bara rusa fram! Det vill Spader att den här veckan ska göra - rusa fram bara!

3 kommentarer:

  1. All denna energi var hittar hon den Spader? Hon far fram som en virvlevind!

    SvaraRadera
  2. Fullt ös hör jag. Visst är det skönt när veckan rusar förbi. Hoppas min gör det också. Det ser ut så. Sen skulle jag i och för sig behöva en helg som var motsvarande fyra veckor om jag ska hinna med allt jag borde göra...

    SvaraRadera
  3. Miss UD:Love energy... men den tog tydligen slut!Tycker nog att Miss UD också virvlar på bra!

    Åsa: För korta heleger, precis min åsikt! Vi får skriva till nån..

    SvaraRadera