torsdag 27 november 2008

Spader - en samlare?

Spader brukar vara bra på att få saker och ting att rulla vidare om det inte används -helt utan en egen "bloppis" eller affärer på Tradera. Kollade runt litet efter mina sparade hushållspappersrullar med julmotiv och hittade världens gömma från förra årets sluta röka-shopping. Samlar Spader helt enkelt på strumpbyxor?

Den som handlar ett enda nytt par strumpbyxor är dödens lammunge! Nästa gång sådana behöver köpas in beräknas till cirka 2013. Men oj så mycket snyggt det låg i lådan - färger, prickar och glitter. Tråkigt för Esset, som gillar brudar med jeans -det ska köras med mycket kjolar i vinter!

7 kommentarer:

  1. Det låter kanon ju!!! Även jag har ett gediget förråd av obrukade strumpbyxor. Ändå har jag aldrig något att ta på mej;)

    Kram!"

    SvaraRadera
  2. Han kanske gillar prickiga och glittriga ben fast han inte vet om det ännu.

    Själv kommer jag inte längre i strumpbyxor så de är bortrensade. Det är inte fetma eller nåt sånt som ställer till det utan stelnade leder. Det krävs ett visst gymnastiserande att ta sig i ett par strumpbyxor. Numera kör vi med Stay-ups här. Mycket sexigare dessutom....:-)

    SvaraRadera
  3. har sett strumpbyxor som ska likna ett jeanstyg...kan det vara något i Essets smak?? eller föresten du ska ju inte inhandla några nya på ett tag,men kan det vara så att om du gräver djupt i lådorna kan ett par dyka upp som du inte visste om :-)

    Företsen så vill min lillasyster gå med i bridgejuntan men hon har svårt med just Tisdagar. Hur löser vi det?

    SvaraRadera
  4. har sett strumpbyxor som ska likna ett jeanstyg...kan det vara något i Essets smak?? eller föresten du ska ju inte inhandla några nya på ett tag,men kan det vara så att om du gräver djupt i lådorna kan ett par dyka upp som du inte visste om :-)

    Företsen så vill min lillasyster gå med i bridgejuntan men hon har svårt med just Tisdagar. Hur löser vi det?

    SvaraRadera
  5. Hilda: Kanske ska du ta och använda dins strumpor -tips från coachen! KRAM!!

    Cicki: Tror att Esset gillar mina ben helt enkelt;-))Stay ups -att du törs!! Låter hur bra som helst!! KRAM!!

    Smina: Vi kan variera onsdag-torsdag beroende på när Meja och jag dansar... Roligt med nytt blod!!! Det dök upp tämligen många strumpbyor där i lådan, men inga i jeansfärg -inte heller några gubbar i lådan!

    SvaraRadera
  6. Kjol rockar! Jag går också mycket i kjol nu. Det är så himla snyggt!

    SvaraRadera
  7. Ja, själv älskar jag att ha kjol - men ibland så får man lov att smöra litet!

    SvaraRadera