fredag 28 november 2008

Spader är glad och lycklig...

Veckans sista lektion är avklarad och idag kommer Esset. Och Mamma - och Esset!

Helgens agenda är proppfull med diverse besök, kalas, julskyltning och annat - men Spader tror att det blir den bästa helgen på riktigt länge! YUP!! Då har det ändå inte varit någon speciellt dålig helg så långt jag kommer ihåg!

Favorit i repris



Friday I´m in Love

I don't care if Monday's blue
Tuesday's grey and Wednesday too
Thursday I don't care about you
It's Friday, I'm in love

Monday you can fall apart
Tuesday, Wednesday break my heart
Oh, Thursday doesn't even start
It's Friday I'm in love

6 kommentarer:

  1. Då önskar jag dig en riktigt underbar, ljuvlig och trevlig helg. Kram

    SvaraRadera
  2. En ljuvlig helg för Spader! Snart kommer Esset och det blir kärlek.
    Ska bli så skoj att ses i jul tycker jag!

    SvaraRadera
  3. Ha en riktigt bra helg, hann ju aldrig säga det... Håll en tumme att jag får lite sällskap på ja, typ söndag...;) Kraaaam och hälsa mor och esset, och kidsen också såklart

    SvaraRadera
  4. Åh va roligt att höra dej så glad. Ha det underbart! Kram!!!!

    SvaraRadera
  5. Jag hoppas innerligt att du fått bästa helgen på riktigt länge. Det är du värd. KRRRRAAAMMM

    SvaraRadera
  6. Cicki: Toppen som alltid när Esset är i närheten.

    Miss UD: Längtar efter att träffa dig och Tess!

    Loppan: Klart jag höll en tumme -det var väl hela tiden självklart?

    Hilda: Härligt att vara så glad - och tänk så mycket man har att se fram mot!

    Fru Choklad: Helgen blev bra! Massor med tack!

    SvaraRadera