fredag 14 november 2008

Spader väntar...

och väntar...och väntar och väntar...

Nu kaffe!

6 kommentarer:

  1. Är väntan över nu? Hoppas det. Kram

    SvaraRadera
  2. Jag väntar också på nästa blogginlägg. Tycker att det är fasligt orättvist att mitt barn har träffat Esset medans vi andra spricker av nyfikenhet;-)

    Fasten jag måste ju erkänna att några puzelbitar har fallit på plats :-) Hoppas att ni hade trevligt i går.

    SvaraRadera
  3. Cicki: Väntan har numera börjat om;-)). Inte bloggar jag medan Esset är här!

    Choklad: Visst kom han fram till Huset vid Älven, äntligen... Men nu har han åkt igen...

    Smina: Blev så fasligt full i skratt av detta sammanträffande. Riktigt trevlig helg har man haft!!

    SvaraRadera
  4. Självklart ska du ge Esset hela din uppmärksamhet. Vi finns ju kvar här när han farit hem...:-)

    SvaraRadera
  5. Jag har värsta turen som har er här!

    SvaraRadera