måndag 22 december 2008

Bloggen - försmådd!

Spader fick en mistel av Loppis!

Innebär att hon måste pussa på Esset så mycket hon hinner -men det hinns inte pussas så mycket som man skulle vilja.

Annat som har hunnits med:

  • Vinst i julspelet - skinkan införskaffad!
  • Storhandling lokala Ica...
  • Storhandling lokala Hemköp...
  • Storhandling lokala Systembolaget...
  • Intagning av julgranen - svärfars egenhuggna!
  • Trix och fix med pepparkaks-huset (Kidsen och Esset)!
  • Trillning av köttbullar.
  • Tillagning av heta revbensspjäll.
  • Tjälknöl -inne i ugnen!
  • Gräddning av våfflor i glada bloggerskors lag!
  • Love Actually...

I morgon är det dan före dopparedan och Spader njuter fortfarande...





Vem behöver tatueringar när det finns kristyr på pepparkakshus?
Spader is in Love- actually...

6 kommentarer:

  1. Jag känner att jag bara sitter här och ler åt din lycka. Jag är så himla glad för din skull.....:-)

    SvaraRadera
  2. Vilket underbart pepparkakshus! Jag tycker att det låter som om du hinner med allt som är viktigt :) Ha en riktigt skön och underbar jul. Det är du värd vännen. Stor kram.

    SvaraRadera
  3. Spader har energi för tusen tycker jag. Pepparkakshuset som jag har sett live är ju toppenfint!

    SvaraRadera
  4. Huuuummm...pepparkakshuset påminner mig om en låt med Motörhead......Undrar vad det nu var för låt ;-)

    God jul och gott nytt år önskar jag er alla i huset vid älven./ Kram

    SvaraRadera
  5. Hoppas att du har det alldeles alldeles uuuuunderbart underbara DU!!! Kram!!!

    SvaraRadera
  6. såg att du vann..grattis!

    SvaraRadera