fredag 5 december 2008

Spader - back on track!

Världens bästa kollegor finns på Spaders jobb. Himla mysigt har vi haft det och det är nästan så att man kan fördra snön -eftersom Hurtis och Loppis nu gillar den så mycket - och det gör för all del Esset också. Om det nu har kommit så här mycket så hoppas jag faktiskt att den ligger kvar över julen...

I kväll ska äldste sonen ut på galej så Junior och hans mamma ska lägga sig i soffan och mysa. I morgon ska det förhoppningsvis spelas litet kort med brudarna och kollas på när Esset krossar allt motstånd i Linköping!

Söndagen bjuder på julavslutning för Linedance-gänget. Visst -glögg och pepparkakor och så -men även mycket skaka på rumpan. Det blir måååånga minuter i Funbeat! 12 små söta Wii-minuter i går bjuder jag på i tävlingen;-))

6 kommentarer:

  1. För våran del så blev det 30 Wii minuter....men då var vi många också :-) Jag slutar kl 21 på lördags aftonen och vill gärna lira lite kort. Ska snacka med syrran och kolla av läget så att hon också kan haka på. Tusen tack för ditt pris föresten :-). Nu är det bara det att jag inte vet hur jag ska få den fina bilden till min sida( röd blossande på kinden) Men kanske kan Spader visa mig det på Lördag?

    SvaraRadera
  2. Spader visar hur man gör!

    Då spelar vi litet efter att du har jobbat klart - en tre timmar klarar man ju fast man är tant!!!

    Skicka syrran tidigare om hon vill -kanske samåka med Meja??

    SvaraRadera
  3. Tack för igår!! Hur mysigt som helst!

    SvaraRadera
  4. Inser du hur aktiv du är nu mot för ett år sedan. Du har sådan energi och det gör mig så glad!

    SvaraRadera
  5. Loppis: Tack själv!
    Miss UD: Visst är det skillnad-kikade tillbaka och inser att jag ändå mådde mycket bättre då! Mera glöd i livet är inte dumt! Å snart träffas vi -räknar ned!!!

    SvaraRadera
  6. Det är skillnad. Det ska bli så skoj att ses! Kommer nog hem redan på söndagen den 21... :D

    SvaraRadera