fredag 5 december 2008

Spader väntar II

Äldste sonen är på "studentfest" och beräknas dyka upp i Huset vid Älven senare under natten. Det är OK, men innebär att Spader inte kan gå och lägga sig förrän han är på plats.

Förväntar mig därför en låååång sovmorgon och en sen frukost. Sedan ska det handlas litet lätt och förberedas för trevligheter.

Essets första match visas här på min dator klockan 13 så då ska det finnas en rejäl omgång med nybryggt kaffe i termosen. Här ska hejas!!Inte riktigt som när det visades matcher från Kina klockan 05 alla dagar ändå!

4 kommentarer:

  1. gött med sovmorron då =)

    SvaraRadera
  2. Absolut! Men idag får man vara uppe med tuppen så man kan kolla in litet mer kortspel!

    SvaraRadera
  3. Hej vännen.
    Jag har valt att stänga min blogg.
    Maila mig på hildazheaven@hotmail.com så berättar jag varför.
    Kram bästa Spader!!

    SvaraRadera