torsdag 29 januari 2009

Dålig täckning

Ibland när Spader vill blogga här i paradiset är det för trångt om utrymmet -Internet är inte lika pålitligt som hemma i Huset vid Älven!

Däremot känns bloggvännerna lika pålitliga. Inte hinner jag läsa ens favvo-bloggarna härifrån, men lovar att komma ikapp senare -så kul det ska bli!

Längtar efter Loppis, Hurtis och alla andra kollegor på jobbet!
Längtar efter Meja, Smina, Rattsman, Tess och alla andra i Lilla byn!
Längtar efter Miss UD, Cicki, Hilda, Fru Choklad och alla andra goa bloggkompisar!

Men det är klart, en annan får ju bada i 28 graders hav, lata sig i solstolen med en bok, äta toppenmat och dricka daquiry, umgås med familjen (på gott och ont) samt träna (värk i vaderna efter step-passet)!

Så klart, längtar efter Esset också!

5 kommentarer:

  1. Å jag längtar efter dig också. Du bör ju tala tyst om det där med grader och drinkar för annars kan jag tänkas bli avundsjuk där jag sitter med gråväder och möjligtvis en pytteliten chokladbit som tröst.

    SvaraRadera
  2. ååå Spader. Vem kan låta bli att längta efter dig?? Inte Smina iaf. På fredagen serveras Taps på Hotellet. Lite antusiastisk och sökande efter lite smak i från ett fjärannland så ville jag gå dit, vill någon gå med Smina? Nej ingen vill gå på AW med mig :-( Då längtar jag mera än någonsin efter underbara Spader hon som sörplar cider som andra dricker vatten,hon som alltid har de snyggaste skorna, hon som verkligen bemästrar Bridgens alla konster ;-)

    Om inte annat så tar jag och går p¨å AW helt själv för jag vill smaka Tapas. Eller så blir jag bara hemma precsis som vanligt och ruttnar lite till framför TVn ( oj oj inte tycker vi synd om oss själva här inte.Nej nej det ska ingen tro)

    SvaraRadera
  3. Här längtas det efter spader med men hon verkar ha de så bra så hon får minsan vara kvar där en stund!

    SvaraRadera
  4. Åh, jag tror nog att Spader har det nog så gott utan oss...

    Men det är ju för väl att du har nåt att längta efter så du inte stannar kvar där för evigt!

    SvaraRadera
  5. Åh så underbart du verkar ha det. Kära Spader, Jag saknar dej med och jag tycker du är faschinerande bra på att uppdatera bloggen...

    Krammmmmmmmm!!!!

    SvaraRadera