torsdag 22 januari 2009

Thailand

Sitter på Arlanda och försöker skriva med litet vingliga fingrar… Vi var såklart väldigt tidigt ute men det fungerar oftast bättre än att vara ute i sista minuten… Incheckningen stänger om en halvtimme och jag tänker på att det ska bli förvånansvärt allting - för så säger alla! Förvånansvärt varmt, förvånansvärt fuktigt, förvånansvärt vänligt, förvånansvärt billigt och förvånansvärt lortigt. Fast så säger inte svärfar -han säger hela tiden att jag ska akta mig för vågen. OK då - men Spader är osäker på om det inte är vågen som måste se upp för Spader!

Nu är vi framme -hotellet har extra allt! Tror att det ska bli bra det här -nu stranden! Förvånansvärt? Spaders haka hänger vid knäna!

4 kommentarer:

  1. Måste säga att jag är förvånansvärt avundsjuk på dig!
    Du har väl kollat upp att det finns ett "after beach" som är minst i paritet med liknande aktiviteter som finns på hotellet i den lilla byn när du nu missar det imorgon! ;-)

    SvaraRadera
  2. Jag är också avis på dig spader madame. Njut av livet och ha det så bra! Och inte för mycket cider - för mycket av det goda är inte bra i längden...eller är det det det är...? Kramar!

    SvaraRadera
  3. Men jösses. Jag har missat allt tror jag. Är du i Thailand? Usch nu skäms jag. Hur kan jag ha missat detta....ÅH vännen! Ha det allra allra bäst!!!!!!

    Största kramen från Hilda

    SvaraRadera
  4. Ha det förvånansvärt underbart. Jag är inte det minsta avis när jag ser dimman och det råkalla vädret utanför mitt fönster. *ljuger som en häst* Kram

    SvaraRadera