tisdag 20 januari 2009

Jag är inte rädd

...jag kan flyga. Spader tar ett djupt andatag -inte kanske för att hon skulle vara flygrädd -men det kostar på att vara ute på vift med hela familjen, kanske är det ändå allra värst innan.

I benen mal det litet träningsvärk -YUP-efter ett långt Lindance-pass i går kväll.

Nu ska vi susa i väg mot jobbet, jag och Junior, så kommer äldste sonen med rälsbussen sedan. -Du får verkligen inte missa den, manar hans mamma. -Glöm inte att ta ut komposten -glöm inte att... -"Vad du tjatar", säger Junior. Ändå måste det påminnas igen-i huvudet är det numera helt tomt. Så bra att jag ska ha mattelektioner hela förmiddagen då -hoppas de frågar hela tiden...

Glöm inte att verkligen stänga av datorn... och TV:n... och...

5 kommentarer:

  1. Man kan verkligen tjata hål i huvudet på sig själv och andra i bland :-)

    SvaraRadera
  2. Önskar er en underbar semester!! Man längtar ju inte ett dugg efter sol & värme när snön yr utanför sitt fönster... Kram till dig & de dina!

    SvaraRadera
  3. Smina: Inte är det lätt, men när jag ringde äldste sonen hade han inte gått iväg med komposten ännu!!!!!!!!!
    Marre: Nä, sol och värme är väl överskattat;-)) Kram själv!!!

    SvaraRadera
  4. Önskar dig den bästa semester ever! kram

    SvaraRadera
  5. Glöm inte att ha en underbar semester med kära mor och underbara söner.

    SvaraRadera