måndag 19 januari 2009

Hej mitt vinterland!

Det fullständigt vräker ned snö! Vilken sabla otur att vi åker till Thailand i morgon -verkligen! Tänk om man bara fick gå ut och göra snöänglar, åka litet längdskidor eller så -NOT!!!

Det enda problemet med vädret som jag ser det är att jag och kidsen ska köra ned till mamma i morgon eftermiddag -vore bra med ett snällt väglag!

Annars är det färdigpackat och Junior får vara hemma med storebror (studiedag) och vila en dag till. Ingen av dem älskar snöoväder så de har det inte så illa inne i värmen.

Själv tänker Spader på semlor...

6 kommentarer:

  1. Snälla! Sluta prata semlor! Jag blir så infernaliskt sugen!!!

    För övrigt är jag inte ett dugg AVUNDSJUK på dig som ska åka utomlands i tre veckor. Däremot skulle jag inte ha nåt emot att åka någonstans jag OCKSÅ.

    SvaraRadera
  2. Jag tycker det är bra att spader ska med sig datorn. Vi vill ju veta vad som händer och fötter!

    SvaraRadera
  3. Är inte ett dugg avundsjuk på Spader. Dessutom säger hon att hon ska ha datorn med sig. Vad är det för fasoner. Jag hade ju sett framemot att få längta efter Spader och sedan beklaga mig över att hon var borta så länge. Inte ens det unnar hon mig.........hhhhmmmmrrrrr

    SvaraRadera
  4. Jag hoppas att ni får det underbart skönt och att era veckor blir fyllda av sol, värme, bad, god mat, lata dagar, goda drinkar, fint hotell och allt annat som hör en perfekt semester till.
    Stor Kram!

    SvaraRadera
  5. Trevlig resa kära Spader. Vi ses om några veckpr ;-)

    SvaraRadera
  6. Tess: Ska inte prata mer om semlor-tänker äta istället!
    Miss UD: Ska skriva om "allt" som händer -typ låg på stranden...
    Cicki: Jaja, tänker inte skriva varje minut -ska ju vila mig också;-)
    Fru Choklad: Hoppas att ni får det bra hemma också! Stor kram tillbska!!
    Smina: Snart ses vi igen -passa på att fila på bridgen! KRAM

    SvaraRadera