onsdag 18 februari 2009

Vem är Spader?

Förstår egentligen inte att det är så förändrat allting...

Ser inte på TV som förr - vet inte ens vad som är på "burken" - och då gillar jag ändå TV!

Shoppar inte som förr - och då gillar jag ändå att shoppa!

Dricker inte lika mycket kaffe som förr - och då gillar jag ändå kaffe -riktigt mycket!

Tar promenader-och då gillar jag inte att vara utomhus!

Går och lägger mig tidigt - och då gillar jag att vara uppe länge på kvällarna!

Övar på systemet - och då gillar jag inte att läsa på system!

Nu har halva veckan gått och på fredag får Spader ta en tur till huvudstaden - det gillar hon!

3 kommentarer:

  1. Tydligen kan kärleken påverka en på de mest konstiga sätt? Puss på´re

    SvaraRadera
  2. Man blir alldeles vimsig av kärlek. Det är underbart!!!

    SvaraRadera
  3. Hufvudstaden låter bra!! och om 5 dagar drar jag till norr!! Tjohooo!!

    SvaraRadera