måndag 4 maj 2009

Spader och målet

Ni vet att det dracks champagne i helgen. Det var Spader som nådde BMI-målet på Wii-fit... men egentligen var det ju kontraktet på lägenheten som firades. Idag ska Spader gå med kidsen på jobbet och köpa glass. Varför det?
Efter det att den här bilden på den modiga Spader togs hann det fortsätta uppåt, så all time high nåddes med 84 kilo. Det är tufft att sluta röka...

Den här bilden tog Spader i morse. Det är samma ben som på bilden innan... Då kanske det får lov att vara OK att Esset leder över Spader i Funbeat! Egentligen är det synd att blogga mer i dag...

6 kommentarer:

  1. Grattis till både viktnedgång och lägenhetsköp. Det går fort nu i Spaders nya liv, på ett positivt sätt.....:-)

    SvaraRadera
  2. Tack Cicki raring, ibland tror jag att jag kan trilla av karusellen... Men jag har bestämt mig för att följa vad jag känner!

    SvaraRadera
  3. Tack Jerk!!!! Håller stenhårt på dig, det vet du!!!

    SvaraRadera
  4. Du är grym, jag är djupt imponerad av din målmedvetenhet. Puss puss.
    /Esset

    SvaraRadera
  5. Esset: Spader är mycket, mycket målmedveten... PUSS!

    SvaraRadera