tisdag 2 juni 2009

Spader fönstershoppar


Tjejmilen -13 veckor kvar!


10 kommentarer:

  1. Jodå - kan nog mycket väl göra att man springer lite fortare...

    SvaraRadera
  2. Man får hoppas att det kan fungera! Fortare och bättre är i alla fall målet...

    SvaraRadera
  3. Lustigt..köpte precis en klocka på lunchen för att hålla koll på hur sakta jag springer..så nu måste jag väl börja springa förstår jag..

    SvaraRadera
  4. Alltså-det är bra att veta precis hur sakta det går! Tror att det är något midnattsslopp som någon ska springa snart -hur många veckor är det kvar?

    SvaraRadera
  5. många veckor..10 iaf..snart dags att börja löpträna..jag ska trots allt springa Blodomloppet nästa vecka också..blir kanske en löprunda på söndag :)

    SvaraRadera
  6. Blodomloppet -du ääääger ju!

    SvaraRadera
  7. vänta tills jag kommit runt iaf..man äger inte så mycket när man ligger i ett dike och kippar efter luft efter en kilometer :)

    SvaraRadera
  8. Räknar med att få en rapport!!!

    SvaraRadera