tisdag 2 juni 2009

Spader och träsket

Ett svunnet 80-tal, långt innan såväl Henrik som Esset...



dörren öppnas och där är du
lite nervös hur är det nu

det är farligt lätt att glömma
men den här gången blir du inte kvar
förstår honom så väl att han saknar dig
precis som jag som alltid vill vara hos dig

jackie jag tror att du förstår
den där tiden satte spår
det kanske låter banalt
men jag saknar dig så

ja, jag vet det var länge sedan
kanske kommer du snart igen
men då som en vän
det blir aldrig som då igen

genom club-land går jag oberörd
dom här dockorna har jag så svårt att förstå
man glider undan och är mest för sig själv
det blir regn ikväll, jag blir ensam ikväll

jackie jag tror att du förstår
den där tiden satte spår
det kanske låter banalt
men jag saknar dig så

ja, jag vet det var länge sedan
och den tiden den kommer aldrig igen
aldrig igen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar