måndag 15 juni 2009

Spader vaknar

efter en natt då hon har sovit dåligt... Juniors fotbollsskola börjar idag och det är uppehåll i allt regnande, men blött, blött, blött! Natten mot fredag, midsommarafton, ska Spader lämna lilla byn för San Remo-trippen men just nu känns den inte så kul. Juni är en tuff månad för Spader och att sitta i regnet och känna sig ensammast i världen, utan att egentligen vara det, suger.

Skriver ett mess till Esset och ber att han ska ringa när han vaknar -Spader behöver TLC!

UPDATE: Så klart ringer Esset och säger att han älskar Spader... nu är allt bra och Spader har tränat 90 minuter in i Funbeat!

8 kommentarer:

  1. Regn suger och kom ihåg att du aldrig är ensam. Jag är en telefon bort.. dock befinner sig telefonen snart 93 bil bort och på onsdag en si så där 150 mil bort.. jösses, hur tänker jag??

    SvaraRadera
  2. Skönt att veta att du ändå är nära... 150 mil bort och jag lägger på litet till på fredag... halva jorden liksom! KRAM!

    SvaraRadera
  3. Nog kan man känna sig ensammast i världen trots att man befinner sig mitt bland folk som gillar en. Jodå, det förstår jag.

    Hoppas dagen blir fin ändå.

    SvaraRadera
  4. Det blir en fin dag! Väntar pannkake-besök på eftermiddagen och måste packa och så... jodå! KRAM!

    SvaraRadera
  5. Spader har ju massor massor att vara glad över. Hon har bästa sommaren framför sig och allt där till!

    SvaraRadera
  6. Du har så rätt Miss UD, men idag känner jag mig som blåaste blå... Men han tog sig just tid mellan korten och skickade mail... PUSS!

    SvaraRadera
  7. Så känner jag med ibland käraste Spader....

    SvaraRadera
  8. Jag vet... att man är ensam utan att vara det egentligen är den sugigaste känslan av dem alla... Man måste försöka jaga bort den!

    SvaraRadera