måndag 6 juli 2009

Kära bloggen!

Skriver till dig från Järvastaden. Du får absolut inte tro att jag har glömt dig, tänker på dig varje dag, men det är mycket nu.

Saker i låda, nedför tre (3) trappor, in i bil, brum brum, ur bil, in i hiss (YIPPIE !) in i bedårande lägenhet, saker ur låda. Allt akompanjerat av att Junior behöver än det ena, än det andra och att det är trååååkigt, han är huuuungrig, han har inget att gööööööra.

Så råkade jag shoppa litet också, men det får du förlåta, det var bara saker som lägenheten och Esset faktiskt behövde och du behöver inte vara svartsjuk... Skickar bilder senare...

Pussar och kramar från din alldeles egna Spader

5 kommentarer:

  1. Precis vad jag tänkte! Att Spader har fullt upp!
    Spännande att få se bilder sen!
    Kram!
    Tack för kommentaren om parasollet! Har t o m börjat gilla det igen!

    SvaraRadera
  2. Jaaja, nu har hon bara Ess, Järvastad och flytt i huvudet. En annan får bara sitta här och vänta......*trummar otåligt med fingrarna*.......

    SvaraRadera
  3. Cina: Bilder kommer! Tror jag?!? Parasollet var förtjusande! KRAM!

    Cicki:Trummar inga fingar och rullar inga tummar, men jag har tjuvläst litet när jag har vilat trötta fötter... Ser ut som om hon har litet omkring sig själv! KRAM!

    Miss UD: Pussar även till Götet, snart vecka 29!

    Loppis: Snart ska vi pussas och kramas IRL! Är redan i partystämning, eller? KRAM!

    SvaraRadera