fredag 13 november 2009

I dag är det fredag...

... och på grund av datumet bör man passa sig jävligt noga. Det gör Spader också, vågar inte annat.

Spader var på hugget häromdagen och skrev till söta Hedgehog-Sara och berättade att hon var spekulant på en sådan här bok.

I går damp den ned i en brevlåda strax intill Huset vid Älven.

Där ligger den till allmän beskådan på köksbänken när Äldste sonen utbrister att det verkade vara en utmärkt bok till den ömma modern. Det var tydligen innan han lade märke till att boken inte hette ”Galna Skosjukan”. Ett litet L kan ställa till det ibland…

5 kommentarer:

  1. Då önskar jag dig lycka till i ditt passande - eller man kanske inte ska önska lycka till? Det kanske innebär otur? Oj, vad invecklat det blev. Önskar dig en bra helg i alla fall. Det måste ju vara tillåtet :)

    SvaraRadera
  2. Då önskar jag dig lycka till i ditt passande - eller man kanske inte ska önska lycka till? Det kanske innebär otur? Oj, vad invecklat det blev. Önskar dig en bra helg i alla fall. Det måste ju vara tillåtet :)

    SvaraRadera
  3. Jo, tänker att man kan passa så bra! Ha en toppenhelg själv!

    SvaraRadera
  4. oj....jag missade att införskaffa boken,kännde att jag genast ville ha den.HAde tänkt betala med en Dalahäst men sen kom raden,Nu är boken slut. Tusan då.

    SvaraRadera
  5. Sötaste Smina, du får låna min!

    SvaraRadera