torsdag 14 januari 2010

Konceptet gästbloggare.

Junior har kollat hur Mumin och Saga har tagit över hos Miss UD.

Hej Mammas kära blogg! Du är i vägen när jag ska döda zombies på L4D. Kanske kan Mamma leka med dig bara när det är Simpsons?

Mamma borde också laga mera mat, till exempel spagetti och köttfärssås, flera gånger i veckan och makaroner och köttbullar, men inget äckligt som junifär köttgryta.

När vi flyttar till Järvastaden ska jag få ta över mammas dator som klarar alla spel. Därför vill jag flytta snart. Men trumsetet får inte plats i lägenheten för grannarnas skull så därför pehöver jag ett digitalt. Det andra ska få stå hos mormor.

Kan inte ni läsare övertala mamma om att jag måste få vara uppe längre än till nio om vardagskvällarna? Jag är inte trött på morgonen alls -eller i skolan - bara ibland, det är bara det att jag inte har någon lust att kliva upp för fort.

Om man suddar ut ettan på 18 så får jag visst spela CS. Säg inte något till mamma, men jag har laddat hem CS på Steam ändå på hennes dator i en gratisversion, men det fattar inte hon för hon är såååå Pucko12. Jag borde få göra precis samma saker som brorsan hela tiden. Det är väl inte mitt fel att han är tio år mer? Vem bryr sig?

I går hade jag med mig min mobiltelefon till skolan fast jag inte får, men i morse muddrade puckomamman min skolväska i jakt på kontaktboken och hittade den. Så värdo.

Nu orkar jag inte prata med er längre, måste se Family Guy och spela DS, samtidigt.

CU// Junior aka Headshooter

3 kommentarer:

  1. Alltså Junior. Nu är det så att din mamma har helt rätt. Man ska lägga sig senast kl nio på vardagar. Mamma har även rätt i allt det andra så det hjälper inte att skriva till oss stränga bloggtanter. Vi vet precis hur allt ska vara. Så det så.

    Tant Cicki

    SvaraRadera
  2. Och bloggtanter håller ihop. Så det så! ;)
    Tant (eeeeh) Cina

    SvaraRadera