onsdag 27 januari 2010

Om Facebook II

Alltså... nu kommer den nya stausraden. Ni har väl inte glömt den tokiga från förra veckan?

Om du är gift eller sambo med den finaste mannen på jorden, kopiera denna status, och låt oss detta sätt ge våra män det erkännande som de behöver! Jag älskar min man ♥♥ ♥ ♥ Han kanske inte är perfekt, och han kommer troligtvis att göra sina misstag. Men han är min för evigt! Och jag älskar honom villkorslöst ♥ ♥ ♥


Är ni galna? Villkorslös kärlek? "...troligtvis göra misstag"! Hallå- vi snackar om män här!

Till Esset: Här ställs det enorma villkor. Du måste sätta Spader först av alla, plocka i och ur diskmaskinen, lova att älska och ära och framför allt - sköta dig. Om du gör det ...säger om... så lovar jag försöka att inte bjuda som en galning.

Tills vidare gäller att jag älskar dig!!

3 kommentarer:

  1. Detta inlägg ska jag ej visa min bättre hälft:) Varför hälla mera vatten på hjulet hahaha./Johan

    SvaraRadera
  2. Bjud som du vill du älskling.
    Puss/Esset

    SvaraRadera
  3. Johan: Nä, din fru skriver säkert så där på Facebook!;-))
    Esset: Mäh, det var inte illa... vi får väl se efter ikväll! PUSS själv!

    SvaraRadera