måndag 25 januari 2010

Utsiktslöst?

Spader och Esset tillbringade helgen i Göteborg.

Hotellrummet var perfekt, med en storslagen utsikt över stadens liv och kiv. Detta var utomordentligt lyckat eftersom den mesta tiden tillbringades just på detta rum, av flera olika skäl, varav tidigare nämnda vila var ett. Esset är sträng.

Lördagskvällens tema, guld glitter och glamour, var klockrent! Spader hade, naturligtvis, glömt alla smycken som specialinköpts för evenemanget hemma i Lilla byn, men eftersom hon hade en paljettklänning var allt förlåtet.
Guldhårspray, guldnagellack och massor med make-up!

13 kommentarer:

  1. Har galet snygga bilder på dig med - och Esset! PUSS!

    SvaraRadera
  2. MEN så snygg du är, Spader! Inte gjorde det något att du glömde smyckena, du är snygg ändå! Men Guldskjortan?! Ingen bild på den? Läser om kräksjukan och tröttheten och hoppas innerligt att båda tillstånden ger vika snart!
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Inte ett språr av trötthet, hoppas det inte kommer surt efteråt.
    I alla fall är du såååå snygg.
    Nu får det väl snart räcka med sjukdomstillstånd i Huset vid Älven, krya på er allesammans.
    Kram Viola

    SvaraRadera
  4. Ah, men så tjusigt!!!
    Du ser ut som jag trodde! =)

    SvaraRadera
  5. Du är jättefin!

    Men jag bara undrar nu- var är bilden på Esset?!?!

    Ingerun

    SvaraRadera
  6. Cina: Tänker fortfarande försöka gifta mig med Esset... Don´t want to push my luck, liksom... TAck för att du tycker att lilla jag är tillräckligt bra!
    Viola: Vi smyger kring i Huset vid Älven och håller andan... Tack raring!
    Nilla: Kommer alltid att ha den här outfiten på måndagarna med Wild Kids! ;-)
    Ingerun: Nästa Manfred Kamras kan vi väl ha sådana här klänningar i stället? Då kommer den där lila färgen ändå att var ute!
    Esset har så kallad intaktigret eller vad det nu heter... så jag tänkte vara litet försiktig med vilka bilder som läggs upp här på bloggen. Men det var en fotograf på festen, av den grövre kalibern - en riktig pang-fotgraf-brud, som kanske har lyckats ta något bra kort av oss tillsammans... Får vi en sådan möjligheter så ska vi dela med oss... men om ni ropar högt här så kanske Esset lägger ut kortet själv som gästbloggare -vad vet man?

    SvaraRadera
  7. Wow vilken guldig snygging alltså!

    SvaraRadera
  8. Snyyyygggg. Nice!
    Jag skriker skithögt efter Esset-bild! Hoppas det hjälper. ;D

    SvaraRadera
  9. MEn Spader! Du ser ju ut som värsta puman ... eller förlåt tigern menar jag. Wow! Och vad smal du är!!! Superduktiga snygga du. (Nååååå var det inte lite kul att få "rocka loss" med lite smink va va va?)

    SvaraRadera
  10. WOW Snygging!!! Håller med min kära vän Fru Choklad , värsta puman ju!

    SvaraRadera
  11. Cicki: Känner mig som världens tuffing som vågar lägga ut bilden! Tackar!
    Missy: Ja, fast man kan fortfarande inte shoppa i din bloppis...;-) Niger och tackar...!
    Vindivrvel: Han mumlar något om att han befinner sig i en tunnel... Tack!
    Fru Choklad: Klart smalare ju! Jo, det var roligt men svårt att våga! Du är så rar!
    Hanton: Sträcker på mig och slickar i mig berömmet... Tack!

    SvaraRadera