måndag 25 januari 2010

Gästbloggare Junior aka Big Puker

Alltså - Morsan då rå.

Skitsur på mig bara för det var någon liten trojan på hennes dator efter helgen. Kan väl brorsan fixa? Hon sa att det var tur för mig att jag spydde hela tiden och att jag har fått mitt straff.

Det snurrar när jag går. Morsan sa att jag skulle sitta ner. Det har jag ju redan gjort hela dagen.

Morsan och brorsan håller på med handsprit hela tiden. Jag tror morsan blir full av det. Hon tål inget.

Nu ska hon tydligen spela kort på datorn också -halvfull. Trojanen är borta och hon ser litet gladare ut. Full och glad.

CU

5 kommentarer:

  1. Hahaha!
    Ser fram mot fler gästinlägg från the Big Puker. :D

    SvaraRadera
  2. Sup å trojaner försvinner för stunden!

    SvaraRadera
  3. Ha ha junior. Var nu snäll mot din mamma och håll trojanerna borta i fortsättningen. Skönt att du mår bättre nu.

    SvaraRadera
  4. Handsprit är ju bästa vapnet mot trojaner ju, det har jag lärt mig av min mamma!

    SvaraRadera
  5. Vindvirvel: Känner min morsa dig?
    Daniel: Trojanerna syns bara dubbelt då, har jag hört!
    Fru Choklad: Yup. Nu ska jag bara döda Darth Vader så är den här dagen fulländad. Fintar morsan om sängen hela tiden -hon är en riktig softis när man är sjuk...
    Hanton: Alltså hur gammal är din morsa? Kan hon något om datorer -typ inget tror jag. Trojanen blir nog också full om morsan smetar ned tangentbordet med sprit hela tiden...

    SvaraRadera