tisdag 15 juni 2010

Det kom ett mail

Apropå hur man blir tillfrågad!

Hej,

Ville bara anmäla mig till Örebroveckan.

Jag vill alltså stå först i kön bland reserver för Esset.

Menar alltså till nån tävling med dig om inte Esset vill eller kan. Och om jag kan, alltså om inte Chairman´s eller nåt annat stör.

Hoppas du inte redan bestämt med nån annan.


XX

Svar: Spader följer dig vart du vill!

Eller mer sant: Hej XX!

Har inte bokat något med någon, har litet lösa krokar ute för lir med I och N, men annars inte!!

Det var den härligaste anmälan den här tjejen har mottagit. Skriver därför ned i mitt anteckningsblock:

"Om, Gud förbjude, lag Esset åker ur Chairmans tidigt är det en ynnest att få ha en XX, först i kön att spela en silvertävling med! Det har jag!"

Massor med kramar från Spader

2 kommentarer:

  1. Min otur, att jag spelar i samma lag som Esset. Innebär att om jag blir ledig är Esset också ledig!
    Dessutom av något skäl som är svårt att förstå har du redan lovat bort en tävling till DP!!
    Men det sa du säkert bara för att du har svårt att säga nej? /JÖ

    SvaraRadera
  2. Har mycket svårt att säga nej, men XX kan rimma på DP!?! Tack sötaste JÖ för att du skriver så snällt till mig. Vi kan väl spela något på hemmaklubben senare. Esset mumlar om någon travkväll och då kanske vi två ska agera lagets ankarpar? Men vi hoppas fortfarande på att Essets lag ska återupprepa fjolårts succe i Chairmans!! Och då ska Spader sitta bänkad i raman!!

    SvaraRadera