lördag 11 september 2010

En av Essets syrror har varit här...

... i Sundbyberg. Hon blev inte lurad lika mycket som vanligt, för Spader är för trött. Hostar och så. Esset pysslar om Spader och pussar på henne.

Alla borde ha ett Ess. För er som inte har något så rekommenderar Spader närmsta bridgeklubb. Massor med killar där! Inte rankingettor allihop så klart. Men ändå- en främling?

Ni kollar bytets medlemsnummer - skriver det här i kommentatorsfältet så ska Spader luska litet, utföra litet inre spaning så att säga, och lämna en rekommendation. Hiss eller diss!

4 kommentarer:

  1. What's up with the hosta egentligen? Jag börjar bli orolig. Dags för dig att hitta en läkare som tar hostan på allvar och inte ger sig förrän den försvinner. Har du någon luftrörsvidgande medicin?

    SvaraRadera
  2. Tur att man har en gullig fru hör jag:)För den granskningen lät inge kul.Men blir snart bättre då jag ska lira två ligor i höst.
    /Johan..

    SvaraRadera
  3. Nu har jag ju gubbe redan men annars skulle du apselut få luska åt mig.

    SvaraRadera
  4. Katarina: Esset följer till doktorn måndag morgon... räknar med att det kan bli litet fart då!
    Johan: Hade väl blivit hiss förstås, men upptaget = big no no!
    Nilla: Det som finns så många coolingar i just din stad, men misstänker att du är nöjd med det du har, precis som jag. Och regeln är att man inte ska byta- om man inte tänker byta upp sig. Stannar alltså där jag är!

    SvaraRadera