lördag 11 september 2010

Esset och Junior har stuckit på jakt...

De jagar hyrfilmer, smågodis, Coca-Cola, hallonkaka och annat som passar en vilolördag i Järvastaden.

Sitter dyduschad i sidenpyjamas och väntar...

För i morgon är det full rulle igen, Örebro med ett lass säng, soffa och hyllor till Äldste sonen. En och annan gitarr och microvågsugn också. Om Spader saknar Äldste sonen? Nä rå. Inte alls.

Har man levt med ungen dagligen i nitton och ett halvt år, behöver man nitton och ett halvt år på sig innan man vant sig av med honom. Väl?

Efter Örebro väntar BBO mot JÖ och DP. Hård träning, I tell you!

5 kommentarer:

  1. Välkommen till Örebro!
    Tyvärr är jag i Småland imorgon (öppet hus på min 16-årings gymnasieskola) men du hade kanske ändå inte tid för en träff?

    SvaraRadera
  2. Tack raraste Nilla, det verkar som om det blir en sådan där höghastighetsflyttning igen, en tur fram och tillbaka med hyrt släp... Hör av mig när det blir en vanlig tur, som jag tar alldeles själv! Då kan vi fika eller luncha väl?

    SvaraRadera
  3. Kaffepannan står på, på Trollbärsgatan om andan faller på!

    SvaraRadera
  4. Minst en lunch lär du behöva då, tror jag.

    SvaraRadera
  5. Maria: ÅÅÅå det blev för bråttom! Next time, vi hade till och med tagit med oss telefonnummer!
    Nilla: Minst - du har helt rätt!

    SvaraRadera