måndag 27 september 2010

Spaders mamma

Hon kallas Mamma - med stort M på bloggen, för hon är verkligen Spaders mamma. Bokar resa till Tallin och tjusigt spahotell minsann. Bjuder. Långhelg. För att Spader kanske ska vila sig litet.

Esset och Junior ska vara hemma själva. Vojne, vojne.

(Spader håller händerna runt huvudet och vickar litet klädsamt).

De viskar något om grabbhelg.

Men det är några veckor dit. Först kommer det en lagfest. Sedan En Mycket Trevlig Bloggträff!

Undrar om inte Spader har det junifär bäst av alla?

7 kommentarer:

  1. Sen kommer vi som kan klicka in oss på ditt liv bara sådär.

    SvaraRadera
  2. SPA-helg låter lysande och absolut nått du verkar behöva.
    Ja bloggträffen ja. Ska bli kul att äntligen ses. Kram så länge.

    SvaraRadera
  3. Nilla: Klick, klick! Och sååå välkomna ni är. Vissa läsare är mer välkomna än andra. Junifär alla utom en!
    Fru Choklad: Ska bli underbart trevligt! Ser verkligen fram mot den!

    SvaraRadera
  4. SPA-helg! Låter helt underbart! Spaders mamma ÄR verkligen toppen. Ska berätta för min. Fast hon är redan på resa. Capri minsann. Utan mig. Jag får vakta bilen och plocka äpplen. Alltid något! ;)

    SvaraRadera
  5. Låter ju helt kanon skönt med både spa-helg o grabb-helg..Tror de får toppen hemma:)
    /Johan..

    SvaraRadera
  6. Johan: De verkar tycka att det ska bli roligt... Själv ser jag fram mot Spa.

    SvaraRadera
  7. Cina: Plocka äpplen, nästan som körsbär fast godare!

    Du får helt enkelt skicka din mamma till min blogg!

    SvaraRadera