onsdag 27 oktober 2010

Fixar och trixar

Ny logoped -check. Man får tid i slutet av november. Tills vidare följer Spader Den Ungerska Tantens råd om att dricka mycket mer. Inte cider då. Vatten. Och att rensa bort saker som hon inte mår bra av. Check.

Dessutom meddelas här att om ni ämnar besöka Spader, Esset och Junior i deras hem, krävs ej blå skoskydd.

Så förmiddagen ska ägnas åt sådant som det struntades i under gårdagens härdsmälta, disk-och tvättmaskiner samt snabeldraken. Sedan blir det klänning och lila. Konsert minsann!

7 kommentarer:

  1. Åh. Konsertdags! Håller tummarna för Junior! Och att mamman får en bättre dag än i går!
    Puss!

    SvaraRadera
  2. Jag hade glömt det där med lila. Jag kör fortfarande rosa vecka. Jag kör i och för sig rosa vecka alla veckor.

    Hoppas du vinner över snabeldraken och att konserten faller väl ut för alla inblandade. :-)

    SvaraRadera
  3. Cina: I dag är en annan dag. En bra men trött dag. Minsann.
    Åsa: Lila är dagens färg.
    Katarina: Lila pyjamas? Snabeldraken står där och frustar -försöker påkalla uppmärksamhet. Konsert blir toppen!

    SvaraRadera
  4. Säg till om du vill ha några bra tips om bra tips innan slutet av nov. Kramen.

    SvaraRadera
  5. Vilken tur eftersom jag inte äger några blå skoskydd. I och för sig kan man ju sno några på vårdcentralen.

    SvaraRadera
  6. Missy: Bästaste du- jag återkommer via FB!
    Cicki: Gör inte det - no need liksom!

    SvaraRadera